Thursday, February 17, 2011

transformasi...revolusi...perubahan...

salaam semua..
mesti pelik dgn tajuk kat atas ni kan...xda la yang pelik sgt...kita melalui kehidupan ni mesti ada bnyk perubahan dari satu ketika ke satu ketika...selama 17 tahun faidz dah melalui pelbagai perubahan..antaranya zaman sekolah..peralihan dari tabika ke sekolah rendah..sekolah rendah ke sekolah menengah...sekolah menengah ke universiti..insyaAllah...faidz rasa perubhan ini bukan faidz sorng jea rasa perubahan ini...fuhh!..sukar rasanya nk menyesuaikan diri dgn perubahan semua ini..lagi2 bile tgk abg2 da kahwin & ada anak semua...seronok sgt...diorng la inspirasi faidz untuk menempuh segala transformasi yang bakal terjadi dlm hidup faidz yang kelak..
kita haruslah mensyukuri selagi perubahan itu membawa kebaikan kepada diri sendiri dan sapa2 sekalipun...insyaAllah..faidz doakan segala urusan kita di dunia & akhirat dipermudahkan oleh Allah untuk orang yang faidz sayang...amin...

1 comment:

  1. ape ape pun...one step at a time..always think positive n never give up!!baru bole transform ke arah yg lebih baik...ok bro??

    ReplyDelete